"התקשורת מכהנת בראשות הממשלה": יועצי התקשורת מנתחים

    מהדורת הבוקר No Comments on "התקשורת מכהנת בראשות הממשלה": יועצי התקשורת מנתחים

    במהדורת הבוקר שוחחו יועצי התקשורת אשר מדינה ואבי גרינצייג וניתחו את התבטאויותיו התמוהות של השר לביטחון פנים עמר בר לב ואת (אי) הסיקור התקשורתי של שיפוץ ביתו הפרטי של בנט

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מפלגת ש"ס, אשר מדינה והיועץ האסטרטגי אבי גרנצייג שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על ההתבטאויות התמוהות של השר לביטחון פנים ושיפוץ ביתו של בנט ברעננה במיליוני שקלים.

    אשר מדינה התייחס לכך שהשר בר לב פיטר את דוברו בעקבות פוסט בלתי הולם שכתב בחשבון של השר ברשת: "פיטורי הדובר של בר לב זוהי טעות חמורה, את הכביסה לא מוצאים החוצה. זה מצטייר מאוד גרוע שהוצאת עליו את כל העצבים. אף אחד לא ירצה יותר לעבוד איתו".

    גרינצייג הוסיף: "היו לבר לב שלוש פשלות ביומיים. גם מה שהוא אמר ש'נביא את המחבל לכלא' על אף שהוא מת, אחרי זה הוא לגלג על זה באיזה פוסט – וזה היה גם הנימוק לפיטורי הדובר ואחרי זה הקלטה ממפגש סגור שמתפרסמת ביום שישי שהוא אומר 'המחבל הנרצח'. הצירוף הזה בתוך יומיים-שלושה באמת מעלה שאלות על הכושר שלו למלא את התפקיד. בתור שר נדרשת ממך איזו יכולת של ריכוז מסוים. זה ניסיון חמור לגלגל הכל לש.ג".

    דובר ש"ס התייחס לשיפוץ ביתו הפרטי של בנט ברעננה לצרכי אבטחה: "הכל היה מתוכנן מראש, בהתחלה הסבירו שהמשפחה עוד לא התארגנה. אבל מסתבר שלא הייתה להם כוונה לעבור לשם והיה כאן מעבר שקט של מעון ראש הממשלה הרשמי לרעננה, דבר שדורש לכל הפחות החלטת ממשלה וכל זה קרה בשקט. תוסיף את המיליונים שנשפכים והסבל של השכנים שם".

    לדבריו "הדבר קרא בשקט, רק עיתונאית אחת הרימה את הכפפה, ושום ערוץ לא מסקר את זה. זהו סיפור של כל הקדנציה הזו. כל דבר עובר בשקט, אם היה מדובר בממשלת הימין ובנתניהו, כל הארגונים היו רצים לעתור".

    גרינצייג: "כשנתניהו רצה להחליף תריס ב-2013 היה מכתב של יועצת משפטית שביררה בדיוק כמה שלבים בתריס שבורים, ועל הגלידות שעשו רעש. זה דבר בלתי נסבל. הבזבוז הזה שעובר בשתיקה זה הסיפור של הקדנציה הזו. התקשורת מכהנת בראשות הממשלה".



    0 תגובות